Ваш надiйний партнер
для комплексних бiзнес-рiшень
рус укр

Оцінка знаків для товарів і послуг

04.02.2020

оцінка знаків для товарів і послуг: особливості процесу в різних ситуаціях

Суть поняття «оцінка знаків для товарів і послуг» крім власне оцінювання їх у грошовому вираженні включає також процедуру встановлення права на товарний знак. Визначення пріоритету прав власності на нього, як правило, основне завдання, яке вирішується в такому випадку експертом-оцінювачем, який використовує у своїй діяльності Актуальні методики.

методи, що використовуються для проведення оцінки знаків для товарів і послуг

фахівці в процесі оцінювання застосовують всі відомі методи. Серед них:

1. Порівняльний & ndash; передбачає використання актуальної інформації про продаж подібних товарних знаків (однак ці відомості їх власники, як правило, не поширюють).

2. Витратний – передбачає визначення розмірів вкладень на розробку знака для товарів і послуг, його правовий захист і просування. Результати, отримані в процесі оцінювання, можуть бути розглянуті тільки в сукупності з іншими, оскільки фактична вартість товарного знака значно перевищує витрати на його створення, захист і популяризацію.

3. Прибутковий & ndash; являє собою прогнозування доходу, який може принести застосування товарного знака в певний період. Найбільш точний прогноз дозволяє зробити ретельний аналіз великого обсягу статистичних даних, що стосуються в тому числі:

  • положення конкретного знака для товарів і послуг на ринку;

  • обсягів продажів виробів з цим товарним знаком;

  • прибутку, отриманого в минулих періодах;

  • тенденцій і динаміки збільшення продажів.

оцінювання знаків для товарів і послуг (5 одиниць): зміст кейса

Вихідні дані при зверненні в компанію замовника із завданням з оцінки знаків для товарів і послуг, а також результати роботи оцінювачів виглядали наступним чином:

клієнт: фінансова організація (ринок мікрокредитування).

мета оцінювання: встановлення розміру ліцензійного платежу.

Особливості: різна ступінь задіяння компанією наявних знаків для товарів і послуг в кількості 5 одиниць.

обмеження: неможливість виявлення у відкритому доступі достовірних відомостей про об'єкти порівняння, що стало перешкодою для застосування ознак порівняльного методу.

застосовуваний метод оцінки: прибутковий, метод роялті.

шляхи вирішення поставленого завдання: для виконання завдання фахівець визначив дохід, що припадає на кожен з оцінюваних торгових знаків, і виділив сукупний дохід від використання всіх п'яти.

Результат оцінювання: отримання замовником звіту про оцінку, який відповідає національним нормативам у цій сфері.

документи, представлені замовником для проведення оцінки товарного знака

для проведення об'єктивного і повного проведення оцінки знака для товарів і послуг Клієнт надав оцінювачу пакет документів, що включав:

  • свідоцтво про реєстрацію товарного знака;

  • Опис продукції, яка маркована даним знаком для товарів і послуг, приблизну частку на ринку, оцінку конкурентоспроможності за якістю і вартості;

  • короткий опис заходів і дані про кошти, вкладені в створення, рекламу і популяризацію знака За весь період його використання по роках;

  • отриманий прибуток за останні 3-5 років і обсяг продажів;

  • бізнес-план комерційного задіяння торгового знака, що включає сучасний стан, необхідні інвестиції, тенденції розвитку і прогнозоване зростання сегмента ринку, прибутку і продажів в найближчі три-п'ять років.

швидку і кваліфіковану оцінку торгової марки гарантує клієнтам звернення в компанію «Парето». Її фахівці мають великий досвід роботи в оціночній сфері і виконують всі види оцінок і економічних експертиз. Професійні оцінювачі проконсультують клієнта щодо пакету документів, необхідного для проведення оцінки знака для товарів і послуг, а також визначать вартість робіт і терміни їх виконання.

& nbsp;

 

← Повернутися до списку новин