Ваш надiйний партнер
для комплексних бiзнес-рiшень
рус укр

Реєстрація торгової марки (знака) у США

Міжнародна реєстрація товарного знаку необхідна тим підприємцям, які хочуть вивести свій бізнес на вищий рівень. Реєстрація торгової марки у США – це одна з найбільш поширених реєстрацій за кордоном. Проте міжнародні процедури завжди складніші за національні, тому й викликають більше запитань.

reyestratsiya_torhovoyi_marky_u_SSHA

Особливості реєстрації товарного знаку

Головна особливість реєстрації ТМ у США - це те, що необхідно мати та вказати одну з чинних підстав, серед яких виділяють:

  1. Бажання використовувати товарний знак на території США у комерційних цілях.

  2. Зареєстрований товарний знак в інших державах.

  3. Розширення дії вже здійсненої міжнародної реєстрації за Мадридською системою.

Це лише одні з можливих підстав для реєстрації товарного знаку у США. Якщо ви хочете зареєструвати свою ТМ у Сполучених Штатах Америки, але не знаєте з чого почати, радимо звернутися за допомогою до кваліфікованих експертів.

Ще одна особливість використання торгової марки у США - це те, що однієї реєстрації недостатньо. Зареєструвавши знак, ви маєте його застосовувати на території держави. Інакше реєстрацію можуть визнати недійсною. Після закінчення 5-річного терміну реєстрації власник товарного знаку має подати до контролюючого органу декларацію, в якій підтверджує факт використання свого бренду на території США. Якщо такого використання не було, то повинні бути прописані поважні причини.

Якщо в більшості країн момент дії охоронного документа на торгову марку починається з дати подання заявки до патентного відомства, то у Сполучених Штатах Америки починається з дати отримання такого Свідоцтва.

У США також встановлені певні обмеження щодо реєстрації ТМ. Так, у якості товарного знаку не можна реєструвати:

  • Позначення, які можуть ввести покупців в оману;

  • Позначення, що містять елементи дискримінаційного характеру.

 

Реєстрація товарного знаку у США: терміни

Міжнародна реєстрація торгової марки завжди потребує додаткових процедур, на відміну від національної. Таким чином, і термін самої реєстрації буде більшим.

Насправді час проходження процедури визначається індивідуально, відштовхуючись від низки причин і факторів. У середньому реєстрація торгової марки у США займає від 12 місяців.

 

Реєстрація товарного знаку у США: вартість

Вартість процедури, як і терміни, визначається індивідуально, адже на цей показник впливають різні чинники. Наприклад, ціна змінюватиметься залежно від виду торгової марки, її кольорової гами, терміновості реєстрації, кількості класів МКТУ та кількості заявників у заявці.

Найчастіше реєстрація товарного знаку у США коштує від 400 доларів. Якщо ви хочете дізнатися, скільки коштуватиме реєстрація у вашому випадку, можете проконсультуватися у наших фахівців з питань інтелектуальної власності.

osoblyvosti_reyestratsiya_torhovoyi_marky_u_SSHA

Як відбувається реєстрація торгової марки у США

Особливість реєстрації торгової марки у США - це можливість вибору проходження процедури. Перший варіант – це через національне відомство. У такому випадку складається заявка та безпосередньо подається до Американського патентного відомства. Другий варіант – це реєстрація за Мадридською системою. У цій ситуації подається заявка на Укрпатент. Крім того, другий метод має на увазі реєстрацію товарного знаку не тільки в США, а й в інших країнах, що підписали Мадридську угоду.

Пропонуємо докладніше розібрати реєстрацію торгової марки у США, проаналізувавши кожен етап окремо.

 

Реєстрація ТМ в Україні

Під час міжнародної реєстрації товарного знаку, у тому числі й на території США, обов'язковою умовою є попередня реєстрація торгової марки в Україні.

Більш детальну інформацію про процедуру реєстрації ТМ в Україні ви можете знайти в нашому блозі або дізнатися у фахівців компанії Центр “Парето”.

 

Зустріч експерта із клієнтом

Якщо ви вирішили зареєструвати свою торгову марку у США, то насамперед знайдіть хорошого спеціаліста у сфері інтелектуальної власності. Адже від його роботи залежить успіх усієї процедури.

На цьому етапі ви обговорите всі умови та вимоги, обговорите терміни та вартість, а також буде укладений відповідний договір.

 

Підготовка документів

Перед початком міжнародної реєстрації ТМ необхідно зібрати необхідний пакет документів і скласти національну або міжнародну заявку (залежно від обраного способу реєстрації). Реєстрація торгової марки у США здійснюється англійською мовою.

 

Попередній пошук

Фахівці можуть здійснити попередній пошук на території Сполучених Штатів Америки. Це допоможе знизити ризик відмови у видачі Свідоцтва.

Ця процедура має на увазі аналіз усіх зареєстрованих товарних знаків та порівняння їх зі знаком клієнта. У разі виявлення подібних елементів фахівці ще до моменту подачі заявки до патентного відомства виправляють помилки.

 

Подача документів

Щойно всі документи буде зібрано, заявка оформлена, а попередній пошук не виявить збігів, фахівці направляють папери до патентного відомства.

Якщо реєстрація відбувається за національною програмою, тоді документи надсилають безпосередньо до Американського патентного відомства. Якщо клієнт вибрав Мадридську систему, всі матеріали передають до Укрпатенту, звідки контролюючий орган надсилає заявку до Всесвітньої організації інтелектуальної власності.

 

Перевірки у патентному відомстві

При будь-якій реєстрації торгова марка має пройти два види перевірок: формальну та кваліфікаційну.

Перша спрямована на перевірку виключно документів, їх повноти та правильності оформлення.

Друга ж перевірка займається товарним знаком, тобто перевіряє його на відповідність усім національним вимогам та правилам.

Якщо ж всі експертизи пройшли успішно, реєстрація переходить на наступний етап. Якщо ж були знайдені помилки, то заявнику надсилається відповідне повідомлення.

 

Публікація в офіційному виданні

Після успішного проходження перевірок торгову марку, а точніше інформацію про неї, надсилають на публікацію в офіційному бюлетені. Це виконується з метою оприлюднення даних у суспільстві.

Протягом трьох місяців треті особи мають право подати заперечення щодо реєстрації торгової марки. У разі відсутності таких претензій заявнику видається охоронний документ – Свідоцтво про реєстрацію торгової марки у Сполучених Штатах Америки.

 

Найчастіші запитання

Отже, на основі перелічених вище фактів стає зрозуміло, що процедура реєстрації торгової марки у США викликає багато питань, тому ми вирішили відповісти на найпоширеніші.

Які документи необхідні для реєстрації?

Для того, щоб реєстрація ТМ у США пройшла швидко та успішно, необхідно буде підготувати такі документи:

  1. Заяву.

  2. Документи, що підтверджують сплату всіх державних зборів.

  3. Зображення товарного знаку.

  4. Декларація, що підтверджує факт використання торгової марки на території США.

  5. Довіреність (у разі коли реєстрацію проводять патентні повірені, а не сам власник ТМ).

Чи можна подати заявку в онлайн-форматі?

Сьогодні патентні повірені мають доступ та можливість подавати заявки на реєстрацію як онлайн, так і у паперовому вигляді. Тому не витрачайте свої сили та час даремно, а звертайтеся за допомогою до фахівців.

Що таке міжнародний клас ТМ? І як визначити?

Є спеціальна міжнародна класифікація МКТП, що містить у собі 45 класів товарів та послуг. Під час реєстрації заявник в обов'язковому порядку повинен вказати, до яких класів належатиме його торгова марка. Ця класифікація також доступна й в онлайн-режимі.

Що дає реєстрація ТМ у США?

Ця процедура буде потрібна в тому випадку, коли у вас виникне необхідність реалізовувати свої товари або послуги на території Сполучених Штатів Америки. Також реєстрація та отримання Свідоцтва нададуть власнику торгової марки нові можливості. Наприклад, можливість продавати франшизу, зареєструвати унікальний домен, збільшити ринкову вартість компанії, а також забезпечити правовий захист від недобросовісної конкуренції.

 

Якщо у вас залишилися питання, залишайте заявку на офіційному сайті. Найближчим часом вам обов'язково зателефонує один із наших спеціалістів. До речі, у нашій компанії Центр "Парето" консультації абсолютно безкоштовні!