Консалтингова компанiя
для комплексних бiзнес-рiшень
РОБОТА
Регіональний представник
Опис вакансії:
Консалтингова компанія оголошує конкурс на посаду регіонального представника в сфері просування консалтингових послуг компанії та роботі з корпоративними клієнтами.
Вимоги:
- вища освіта;
- володіння ПК на рівні користувача;
- бажано досвід роботи в продажах (телефонні + «польові»);
- знання оціночних послуг (перевага);
- володіння хорошими комунікативними навичками;
- націленість на результат;
- наявність клієнтської бази (перевага).
Особисті якості: пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, стресостійкість, харизматичність, активна життєва позиція.
Основні функціональні обов'язки:
- пошук та залучення нових клієнтів компанії в регіоні;
- формування та ведення баз даних клієнтів, партнерів, конкурентів.
- проведення переговорів з потенційними клієнтами, партнерами;
- супровід клієнта на всіх етапах угоди;
- укладання договорів;
- періодичний моніторинг цін;
- звітність керівнику.
Компанія пропонує:
- ЗП:% від продажів
Резюме без фотографії кандидата не розглядаються.
Якщо Вас зацікавила вакансія, чекаємо розгорнуте резюме на адресу office@pareto.kiev.ua з відміткою «Регіональні представники з просування консалтингових послуг» і місто проживання в темі листа.
Менеджер з продажу оціночних послуг
Основні вимоги:
- вища освіта;
- знання і досвід активних продажів ( бажано в продажах консалтингових послуг);
- знання ринку нерухомості , оціночних послуг , заставного майна ( перевагу) ;
- вміння проводити переговори ;
- вміння вибудовувати довірчі відносини з клієнтом ( володіння гарними комунікативними навичками ) ;
- цілеспрямованість і орієнтація на результат ;
- вміння самостійно визначати графік і «карту » своєї діяльності;
- націленість на результат ;
- володіння ПК на рівні користувача;
- наявність власної клієнтської бази буде перевагою;
- формування бази клієнтів та робота з існуючими базами ;
- бажання добре заробляти ;
Обов'язки:
- активний пошук і залучення нових клієнтів ;
- представлення послуг, проведення переговорів з клієнтами ;
- формування бази клієнтів та робота з існуючими базами ;
- продаж оціночних послуг ( консалтингової компанії) ;
- готовність розширювати клієнтську базу ( холодні дзвінки ) ;
- проведення переговорів з потенційними клієнтами ;
- супровід клієнта на всіх етапах угоди;
- звітність керівнику .
Умови роботи:
- графік роботи з 9:00 - 18:00; СБ, НД - вихідний.
- офіційне працевлаштування;
- рівень оплати за результатами співбесіди;
- робота в дружному колективі, в команді професіоналів;
- перспективи динамічного професійного, особистого та кар'єрного зростання.
Умови роботи: випробувальний термін - 3 місяці.
Якщо Вас зацікавила вакансія, чекаємо розгорнуте резюме на адресу office@pareto.kiev.ua з відміткою «Менеджер з продажу оціночних послуг» і рівнем заробітної плати в темі листа.
Оцінювач
Основні вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи від 2-х років в області оцінки майна та майнових прав;
- наявність кваліфікаційного свідоцтва оцінювача та свідоцтво про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів;
- знання законодавчої бази в сфері оцінки майна і майнових прав;
- загальні знання з надання кредитів;
- вільне володіння російською, українською та англійською мовами;
- знання ПК (Windows, Word, Excel, Outlook Express, Power Point);
- навички ведення переговорів, уміння працювати з людьми та інформацією;
- уважність, відповідальність, стійкість до стресових ситуацій, робота на результат та бажання вчитися;
- наявність рекомендацій.
Умови роботи:
- графік роботи з 9:00 - 18:00; СБ, НД – вихідний;
- офіційне працевлаштування;
- рівень оплати за результатами співбесіди;
- робота в дружному колективі, в команді професіоналів;
- перспективи динамічного професійного, особистого та кар'єрного зростання.
Умови роботи: випробувальний термін - 3 місяці.
Якщо Вас зацікавила вакансія, чекаємо розгорнуте резюме на адресу office@pareto.kiev.ua з відміткою «Оцінювач» і рівнем заробітної плати в темі листа.
Інтернет-маркетолог
Шукаємо цілеспрямованого ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТОЛОГА для посилення команди консалтингової компанії, який вміє працювати руками, ставити ТЗ та контролювати підрядників.
Наші проекти:
1. Експертна оцінка майна - https://pareto.com.ua/
2. Бізнес-планування та фінансове моделювання - http://pareto-bp.com.ua/
3. Трансфертне ціноутворення - http://tco-audit.com.ua/
4. Реєстрація інтелектуальної собственоості - https://wisegroup.com.ua/
Вимоги:
- Більше 1 року досвіду роботи в інтернет-маркетингу в т.ч. і з контекстною рекламою (Наявність сертифікату AdWords без досвіду роботи має мало цінності. Професіоналізм визначає практика)
- Рівень англійської мови Intermediate.
- Ви знаєте Google Analytics як свої п'ять пальців (ви вмієте користуватися даними GA для побудови гіпотез і пошуку проблемних місць в акаунтах AdWords)
- В ідеалі ви добре знайомі з Google Tag Manager, адмінкою Wordpress і конструктором сайтів Tilda Publishing
Обов'язки:
1. Розробляти стратегії по проектам:
- Створення ефективних стратегій по контекстній рекламі, реалізація їх для досягнення результату
- Своєчасно виявляти будь-які зміни в акаунтах і вживати заходів (внести правки / запропонувати ідеї щодо коригування ситуації)
- Забезпечення ефективного вкладення бюджету
- Пошук способів автоматизації рутинних дій
2. Налаштовувати і вести рекламні кампанії російською та українською мовами:
- Аналіз тематик, регіонів, типів ключів, налаштувань кампаній і іншого, що дає більше переходів за той же бюджет
- Перегляд пошукових запитів, додавання нерелевантних мінус-слів, періодична перевірка мінус-слів, щоб в них не було потрібних нам запитів (релевантні - в робочі ключі)
- Оптимізація оголошень для підвищення CTR (+ аналіз конкурентів)
3. Відповідати за результат:
- Самостійно планувати свою діяльність (конкретні цифри в задані терміни)
- Щомісяця звітувати за досягнення або не досягнення результатів
Ми НЕ будемо говорити, що ТРЕБА робити. Ми чекаємо від вас:
- Ідеї по додаванню нових каналів інтернет-просування проектів
- Ідеї створення нових рекламних кампаній
- Ідеї з аналізу та оптимізації робочих процесів
Що пропонуємо ми?
- Робочий графік з 9 до 18 п'ять днів на тиждень. При цьому можна почати раніше і, відповідно, раніше закінчити, відпрацювавши 8 годин. На вихідних ми не працюємо.
- Офіс знаходиться в Києві на вулиці Миколи Василенка, 7 (м. Берестейська)
- Заходи з навчання за межами компанії за наш рахунок
- Чай, кава, цукерки
Зацікавила вакансія?
Тоді надсилайте на пошту office@pareto.kiev.ua резюме з фотографією та бажаним рівнем оплати праці.
Або телефонуйте - (067) 246-60-55 - Світлана
Спеціаліст з реєстрації інтелектуальної власності
Потрібен фахівець з реєстрації інтелектуальної власності, патентознавець, патентний повірений!
Вимоги:
- вища профільна освіта;
- досвід роботи на позиції юриста з інтелектуальної власності;
- аналітичний склад розуму, відповідальність, дисциплінованість, старанність, вміння працювати в команді, увага до деталей;
- обов'язково практичні навички по реєстрації різних об'єктів ІВ;
- вміння працювати на ПК (Інтернет, Word, Exсel)
Обов'язки:
- складання, подача та ведення заявок на знаки для товарів і послуг (весь спектр робіт до отримання свідоцтва), заявки на винаходи і корисні моделі, промислові зразки.
- підготовка заперечень на попередні відмови за заявками;
- підтримання чинності зареєстрованих свідоцтв і патентів;
- проведення патентних пошуків і підготовка звітів про патентні дослідження;
- Розробка та аналіз договорів у сфері інтелектуальної власності
- реєстрація об'єктів інтелектуальної власності в митному реєстрі.
Компанія пропонує:
- роботу в стабільній, надійній компанії;
- хороші умови праці, корпоративний мобільний зв'язок;
- постійну допомогу керівника відділу;
- дружню атмосферу в колективі;
- гнучкий / нормований графік роботи, сб. та нд. вихідний;
- зарплата обговорюється на співбесіді в залежності від компетенції здобувача.
Якщо зацікавилися нашою пропозицією, телефонуйте за номером +38 (067) 246 60 55 - Світлана або пишіть на пошту office@pareto.kiev.ua.
Спеціаліст з трансфертного ціноутворення
Потрібен фахівець з трансфертного ціноутворення (в зв'язку з розширенням бізнесу)
Вимоги:
- Вища освіта (економіка / фінанси / бухгалтерський облік і аудит);
- Знання норм законодавства з питань трансфертного ціноутворення;
- Розуміння загальної системи оподаткування в Україні;
- Навички економічного аналізу діяльності підприємства;
- Знання бухгалтерського обліку та фінансової звітності на рівні користувача;
- Розуміння роботи з 1С в цілях отримання даних для економічного аналізу;
- Знання основ зовнішньоекономічної діяльності;
- Навички проведення бенчмаркінгу;
- Досвід роботи з MS Exel та іншими додатками MS Office (графіки, функції і т.і.);
- Досвід підготовки документації з трансфертного ціноутворення та Звітів про контрольовані операції;
- Грамотна усна і письмова мова (українська та російська мови);
Обов'язки:
- Підготовка звітів та документації з трансфертного ціноутворення (в складі групи фахівців);
- Моніторинг операцій з нерезидентами з метою ідентифікації контрольованих операцій;
- Консультування з питань трансфертного ціноутворення;
- Проведення бенчмаркінгу для визначення порівнянних компаній і т.і.
Якщо зацікавилися нашою пропозицією, телефонуйте за номером +38 (067) 246 60 55 - Світлана або пишіть на пошту office@pareto.kiev.ua
Менеджер по роботі з клієнтами
Потрібен менеджер по роботі з клієнтами для прийому та обробки вхідних дзвінків.
Обов'язки:
- приймати та обробляти вхідні дзвінки;
- формувати і вести бази даних клієнтів (CRM-система);
- консультувати клієнта на всіх етапах угоди;
- готувати комерційні пропозиції;
Вимоги:
- володіння хорошими комунікативними навичками;
- спрямованість на результат;
- пунктуальність;
- відповідальність;
- стресостійкість;
- харизматичність;
- активна життєва позиція;
- легка здатність до навчання.
Якщо зацікавилися нашою пропозицією, телефонуйте за номером +38 (067) 246 60 55 - Світлана або пишіть на пошту office@pareto.kiev.ua