Ваш надiйний партнер
для комплексних бiзнес-рiшень
укр рус

Професійна оцінка торгової марки

19.05.2016

Торгова марка – це символ, що дозволяє виділити товар або послугу серед подібних товарів і послуг інших виробників. Виняткові права на товарні марки, знаки цінні тим, що вони забезпечують їх володарю певні, інколи дуже потужні, переваги в бізнесі.

На сьогоднішній день покупці все менше звертають увагу на якість товару, вважаючи за краще купувати бренди. Торгова марка широко розрекламованого продукту цілком здатна замінити докладне вивчення споживчих властивостей товару. Таким чином, конкуренція товарів замінюється конкуренцією торгових марок і брендів. Торгова марка компанії стає брендом, якщо покупці гідно оцінюють діяльність підприємства, що, в свою чергу, забезпечує постійний попит на вироблені товари або послуги, що надаються.

Оцінка торгової марки, бренду компанії виробляється на основі аналізу повного циклу виробництва і реалізації товарів або послуг даної фірми і передбачає визначення ринкової вартості об'єкта оцінки через визначення значущості впливу даної відмітної ознаки на величину обсягу реалізації товарів (послуг) і, як наслідок, на величину прибутку компанії .

Незалежна оцінка вартості торгової марки необхідна в разі:

  • оформлення угоди купівлі-продажу торговельної марки;
  • внесення ТМ до статутного капіталу компанії в якості внеску;
  • укладання ліцензійних договорів на використання ТМ (від оціночної вартості буде залежати ставка роялті та паушальний платіж);
  • оптимізація податкового навантаження підприємства;
  • постановка ТМ на баланс компанії;
  • купівля, продаж, злиття або поглинання підприємства-власника ТМ;
  • підвищення інвестиційної привабливості підприємства;
  • оцінка загальної вартості підприємства-власника ТМ;
  • прийняття управлінських рішень;
  • страхування ТМ;
  • використання ТМ як заставне майно для одержання кредиту;
  • визначення суми збитку від незаконного використання ТМ сторонніми особами;
  • судові розгляди щодо ТМ;
  • інші операції, пов'язані з майновими правами на торговельні марки.

Для підтримки високого ринкового іміджу, компанія повинна грамотно використовувати свою торговельну марку для просування послуг або продукції. Для цього використовується багато можливостей, в тому числі і оцінка торгової марки, яка надає позитивний вплив на досягнення необхідного рівня купівельної симпатії і створення привабливого клімату для інвесторів і партнерів. В результаті значно підвищується ринкова вартість компанії.

Для проведення оцінки торгової марки підприємства основна увага приділяється головним ринковим атрибутам:

  • рівнем споживчого попиту (рейтингу);
  • впізнаваємості торгової марки;
  • ступеня популярності товарів і послуг;
  • контролю над заявленим якістю;
  • обсягами наданої продукції (послуг).

Своєчасно і грамотно вироблена оцінка вартості торгової марки - це в певному сенсі оцінка всього бізнесу. Від неї залежить рейтинг компанії на ринку. За підсумками проведеної оцінки визначається ринкова вартість торгової марки. Але що ще більш важливо - визначається ступінь її впливу на прибуток і обсяг продукції, реалізованої компанією, що забезпечують компанії вихід на більш високий рівень розвитку і дозволяють впевнено почувати себе серед конкурентів.

Щоб професійно і адекватно оцінити вартість торгової марки, фахівці Центру ПАРЕТО проведуть комплексний і всебічний аналіз Вашого бізнесу. Наявність достатнього досвіду оцінювачів забезпечить високу якість послуг з незалежної оцінки торгових марок, а також інших видів оцінки.

← Повернутися до списку новин